środa, 9 stycznia 2019

Dzień babci 21 stycznia 2019, prezenty z rabatem dla babci

Dzień Babci, jak sama nazwa wskazuje, poświęcony jest wszystkim babciom. W Polsce obchodzi się go 21 stycznia.
W moim sercu moja babcia zajmuje szczególne miejsce, jak byłam dzieckiem troszczyła się o mnie i zajmowała, gdy mama była w pracy lub gdy chorowałam. Jeszcze kilka lat temu troszczył się też o mojego syna. Teraz ona wymaga więcej troski.
Nauczyła mnie wielu rzeczy; gotowania, pieczenia, szydełkowania, szycia i wielu innych rzeczy:) Starsi ludzie wzbudzają we mnie czułość, swojego syna uczę szacunku do starszych. Niestety młodzież w obecnych czasach, źle traktuje starsze osoby i zapomina, że już niedługo, za kilkadziesiąt lat też będą dziadkami.
Nie zapominajmy o naszych babciach w ten szczególny dzień.  Oczywiście ze swojej strony polecam biżuterię na prezent dla babci, z tej okazji dodałam mały rabat na zakupy w galerii.

Na hasło: BABCIE wpisane w koszyku 9% rabatu na zakupy.
Promocja trwa do 21 styczna.
rabat na biżuterię artystyczną na dzień babci

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz